بین المللی

قم-میدان آستانه -جنب حرم مطهر
هزینه برای هر شب اقامت

510,000 تومان


توضیحات هتل

هتل بین المللی قم در فاصله 100 متری حرم حضرت معصومه قرار گرفته و با 80 واحد اقامتی ظرفیت پذیرش 200 نفر را دارا می باشد. هتل چهار ستاره بین المللی قم به عنوان اولین هتل 4 ستاره این شهر در سال 1380 شروع به فعالیت نموده و واحدهایی با بهترین و عالی ترین امکانات رفاهی می باشد. لابی شیک و چشمگیر و استفاده از سنگ های زیبا در نمای داخلی، اتاق هایی مجهز و لوکس با فضای دلباز و قیمتی مناسب این هتل را به یکی از نخستین انتخاب های شهر قم جهت اقامت مبدل ساخته است. کافی شاپ و فست فود ایتالیایی، سونا و جکوزی، سالن بدنسازی مجهز، پارکینگ اختصاصی، کانتر خدمات گردشگری، فروشگاه صنایع دستی ، گالری فرش، لابی VIP جهت پذیرایی میهمانان خاص شما از امکانات موجود در هتل بین المللی قم می باشد. فاصله هتل تا مسجد مقدس جمکران با ماشین حدود 15 دقیقه و تا خانه تاریخی حضرت امام خمینی 10 دقیقه می باشد. این هتل مجهز به امکانات ویژه جهت خدمات رسانی به میهمانان دارای معلولیت و کم توان می باشد.


قوانین و مقررات حضور در این هتل
قوانین ورود و خروج
مسافرین گرامی می توانند بعد از ساعت 14:00 اتاق خود را تحویل گیرندو قبل از ساعت 12:00 اقامتگاه خود را تحویل دهند
قوانین خردسال
هزینه اقامت کودکان خردسال تا سن 0 سال رایگان محاسبه خواهد شد .
هزینه اقامت کودکان خردسال تا سن 0 سال نیم بها محاسبه خواهد شد .
قوانین کنسل کردن
قوانین کنسلی هتل ها بسته به شرایط و زمان لغو رزرو، متفاوت است. به همین دلیل شرایط و مبلغ جریمه در زمان کنسلی اعلام و از مبلغ واریزی کسر خواهد شد. مابقی مبلغ به حساب مسافر واریز خواهد گشت.

انتخاب اتاق

شما می‌توانید تاریخ ورود و خروج خود را با استفاده از تقویم زیر تعیین و سپس با مشخص کردن تعداد نفرات در صورت در دسترس بودن اقامتگاه در تاریخ انتخابی، درخواست رزرو دهید


امکانات هتل

موقعیت مکانی روی نقشه
فاصله تا اماکن مهم
ترمینال قم
:
(8.7 کیلومتر) 9 دقیقه با ماشین
حرم مطهر حضرت معصومه
:
(3.8 کیلومتر) 5 دقیقه با ماشین
خانه تاریخی امام خمینی
:
(3.9 کیلومتر) 5 دقیقه با ماشین
مسجد جمکران
:
(11.7 کیلومتر) 12 دقیقه با ماشین
آبشار باغچه نبات فردو
:
(59.5 کیلومتر) 62 دقیقه با ماشین

نظرات کاربران راجع به این هتل
ثبت نظر
500 کاراکتر باقیمانده

تمیزی و پاکیزگی: 3
خدمات و سرویس دهی: 3
موقعیت مکانی: 3
برخورد کارکنان: 3
ارزش خرید (قیمت): 3