رادمهر

رامسر . کیلومتر2جاده رامسر-تنکابن . بازارشیرود
هزینه برای هر شب اقامت

170,000 تومان


توضیحات هتل

هتل آپارتمان رادمهر رامسر یکی از اقامتگاه های دو ستاره رامسر می باشد که نمایی هم رو به دریا و هم کوه های پوشیده از درختان سرسبز دارد و در فاصله 50 متری از ساحل قرار گرفته است. هتل رادمهر با سوییت هایی با امکانات رفاهی مناسب و بالکن و آشپزخانه به همراه لوازم پخت و پز یکی از هتل های با قیمت مناسب شمال کشور می باشد. رستوران هتل رادمهر با ارائه غذاهای متنوع محلی و ایرانی در محیطی زیبا با نمای مشرف به دریا لذت سرو غذا را دو چندان می کند و آماده پذیرایی از مسافران عزیز می باشد. نزدیکی به ساحل و کلوپ بازی های آبی مانند قایق و جت اسکی و همچنین فضای سبز با درختان زیبا محیطی بسیار آرامش بخش را برای مسافران عزیز رقم می زند.


قوانین و مقررات حضور در این هتل
قوانین ورود و خروج
مسافرین گرامی می توانند بعد از ساعت 14:00 اتاق خود را تحویل گیرندو قبل از ساعت 12:00 اقامتگاه خود را تحویل دهند
قوانین خردسال
هزینه اقامت کودکان خردسال تا سن 0 سال رایگان محاسبه خواهد شد .
هزینه اقامت کودکان خردسال تا سن 0 سال نیم بها محاسبه خواهد شد .
قوانین کنسل کردن
قوانین کنسلی هتل ها بسته به شرایط و زمان لغو رزرو، متفاوت است. به همین دلیل شرایط و مبلغ جریمه در زمان کنسلی اعلام و از مبلغ واریزی کسر خواهد شد. مابقی مبلغ به حساب مسافر واریز خواهد گشت.

انتخاب اتاق

شما می‌توانید تاریخ ورود و خروج خود را با استفاده از تقویم زیر تعیین و سپس با مشخص کردن تعداد نفرات در صورت در دسترس بودن اقامتگاه در تاریخ انتخابی، درخواست رزرو دهید


امکانات هتل

موقعیت مکانی روی نقشه
فاصله تا اماکن مهم
هتل قدیم رامسر
:
(16.8 کیلومتر) 18 دقیقه با ماشین
کاخ موزه رامسر
:
(16.7 کیلومتر) 18 دقیقه با ماشین
فرودگاه رامسر
:
(13.5 کیلومتر) 15 دقیقه با ماشین
بلوار کازینو رامسر
:
(15.4 کیلومتر) 17 دقیقه با ماشین
تله کابین رامسر
:
(24.4 کیلومتر) 26 دقیقه با ماشین
روستای سرولات
:
(34.1 کیلومتر) 37 دقیقه با ماشین
جواهرده
:
(43.5 کیلومتر) 51 دقیقه با ماشین
جاده سه هزار
:
(38 کیلومتر) 44 دقیقه با ماشین
جاده دوهزار - جنگل عباس آباد
:
(26.9 کیلومتر) 28 دقیقه با ماشین
تله کابین نمک آبرود
:
(54.1 کیلومتر) 62 دقیقه با ماشین

نظرات کاربران راجع به این هتل
ثبت نظر
500 کاراکتر باقیمانده

تمیزی و پاکیزگی: 3
خدمات و سرویس دهی: 3
موقعیت مکانی: 3
برخورد کارکنان: 3
ارزش خرید (قیمت): 3