جهانگردی

گیلان.لاهیجان.خیابان امام
هزینه برای هر شب اقامت

3,150,000 تومان


توضیحات هتل

هتل جهانگردی لاهیجان یک هتل دو ستاره در مجاورت استخر لاهیجان با 23 واحد اقامتی که همگی در یک طبقه قرار دارند با چشم اندازی مثال زدنی رو به استخر و جزیره وسط آن و کوه های اطراف و با ساحل سنگ فرش شده مکانی رویایی برای اقامتی خاطره انگیز می باشد. اتاق ها و تزیینات آن استانداردی به مراتب بالاتر از دو ستاره ارائه می دهند و کاملا قابل قبول می باشد. تله کابین و بام سبز لاهیجان در فاصله اندکی از هتل جهانگردی قرار دارند و دسترسی آسانی که به بازار و مراکز تجاری و فرهنگی نیز دارد و از بهترین هتل های لاهیجان به شمار می آید. رستوران هتل جهانگردی لاهیجان با انواع غذاهای سنتی و محلی آماده پذیرایی از میهمانان می باشد. هتل جهانگردی برای رفاه حال مسافران مجهز به پارکینگ اختصاصی بوده و با پرسنلی آموزش دیده در محیطی آرام و چشم نواز پذیرای شما می باشد.


قوانین و مقررات حضور در این هتل
قوانین ورود و خروج
مسافرین گرامی می توانند بعد از ساعت 14:00 اتاق خود را تحویل گیرندو قبل از ساعت 12:00 اقامتگاه خود را تحویل دهند
قوانین خردسال
هزینه اقامت کودکان خردسال تا سن 4 سال رایگان محاسبه خواهد شد .
هزینه اقامت کودکان خردسال تا سن 0 سال نیم بها محاسبه خواهد شد .
قوانین کنسل کردن
قوانین کنسلی هتل ها بسته به شرایط و زمان لغو رزرو، متفاوت است. به همین دلیل شرایط و مبلغ جریمه در زمان کنسلی اعلام و از مبلغ واریزی کسر خواهد شد. مابقی مبلغ به حساب مسافر واریز خواهد گشت.

انتخاب اتاق

شما می‌توانید تاریخ ورود و خروج خود را با استفاده از تقویم زیر تعیین و سپس با مشخص کردن تعداد نفرات در صورت در دسترس بودن اقامتگاه در تاریخ انتخابی، درخواست رزرو دهید


امکانات هتل
اینترنت
حمام
سرویس بهداشتی فرنگی
تلویزیون
پارکینگ
کولر گازی
یخچال
اینترنت در لابی
کافی شاپ
نماز خانه
لابی
فضای سبز
فروشگاه
رستوران
خشکشویی
تاکسی سرویس
سرویس ایرانی

موقعیت مکانی روی نقشه
فاصله تا اماکن مهم
ترمینال لاهیجان
:
(4.3 کیلومتر) 4 دقیقه با ماشین
آرامگاه کاشف السلطنه و موزه تاریخ چای ایران
:
(1.9 کیلومتر) 2 دقیقه با ماشین
تله کابین لاهیجان
:
(2.6 کیلومتر) 3 دقیقه با ماشین
شیطان کوه لاهیجان
:
(2.5 کیلومتر) 3 دقیقه با ماشین

نظرات کاربران راجع به این هتل
ثبت نظر
500 کاراکتر باقیمانده

تمیزی و پاکیزگی: 3
خدمات و سرویس دهی: 3
موقعیت مکانی: 3
برخورد کارکنان: 3
ارزش خرید (قیمت): 3