سوالات متداول

1) چگونه در هتل پدیا ثبت نام کنیم؟
با کلیک بر روی گزینه (ورود/عضویت) یا (شکل آدمک) در بالا و سمت چپ می توانید اطلاعات اولیه خود را در بخش (عضویت در سامانه) وارد نموده و در کمتر از یک دقیقه ثبت نام خود را نهایی نمایید

2) چگونه رمز خود را بازیابی کنیم؟
با کلیک بر روی گزینه (ورود/عضویت) در بالا و سمت چپ با کلیک بر روی "رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟" ابتدا آدرس ایمیلی که در هنگام ثبت نام وارد نموده بودید را وارد کرده و سپس دکمه "ادامه" را کلیک نمایید تا سک ایمیل حاوی رمز جدید به ایمیلتان ارسال شود.

3) چگونه سفارشات خود را مشاهده یا پرداخت کنیم؟
ابتدا بر روی (ورود/عضویت) کلیک کرده و آدرس ایمیل و رمزی که قبلا با آن ثبت نام کردید را در بخش (ورود به پنل کاربری) وارد نمایید سپس در منوی بالا در سمت چپ شکل یک دفترچه ظاهر می شود که با کلیک بر روی آن می توانید تمام سفارشات و وضعیت آنها را مشاهده نموده و در صورت تائید بودن توسط سایت با کلیک بر روی (پرداخت آنلاین) هزینه را پرداخت نمایید.

4) چگونه سفارش خود را لغو یا رزرو را کنسل کنیم؟
ابتدا بر روی (ورود/عضویت) کلیک کرده و آدرس ایمیل و رمزی که قبلا با آن ثبت نام کردید را در بخش (ورود به پنل کاربری) وارد نمایید سپس در منوی بالا در سمت چپ شکل یک دفترچه ظاهر می شود که با کلیک بر روی آن سفارشات شما نمایش داده می شود که می توانید با تغییر (وضعیت) سفارش مورد نظر، درخواست خود را ارسال نمایید. در صورتیکه سفارش هنوز معلق بوده و هزینه ای پرداخت نکرده باشید به راحتی سفارش لغو شده و در صورتیکه سفارش نهایی شده بود و پرداخت انجام داده بودید بر اساس قوانین کنسلی اقامتگاه سفارش داده شده اقدام خواهد شد.

5) اقامتگاه مورد نظر را چگونه پیدا کنیم؟
با وارد کردن نام شهر در پنجره جستجو لیستی از هتل های شهر مورد نظر را مشاهده می نمایید که می توانید با انتخاب فیلترهایی که در اختیار دارید نوع/کلاس/قیمت گزینه های نمایش داده شده را کمتر نمایید. هچنین با وارد کردن نام هتل، گزینه های هم نام به شما پیشنهاد می شود که امکان انتخاب گزینه مورد نظر را به شما می دهد.

6) واچر چیست؟
ووچر همان برگه اقامت شما می باشد که بیانگر تائید سفارش و رزرو اقامتگاهتان است. این برگه شامل یک کد رزرو آنلاین منحصر به فرد می باشد و باید در هنگام ورود همراه با مدارک شناساییتان به مسئول پذیرش اقامتگاه ارائه دهید.

7) آیا به غیر از مبلغ سفارش مورد نظر مبلغ دیگری باید پرداخت شود؟
خیر. نیاز نیست هیچ هزینه دیگری برای رزرو مورد پرداخت نمایید و هزینه پرداختی کامل و قطعی است.

8) آیا امکان تغییر قیمت های درج شده در سایت وجود دارد؟
در موارد بسیار نادر بله. قیمت اقامتگاه ها بر اساس نرخ مصوب تعیین شده اند و غالبا تا پایان سال قابت باقی می ماند. اما در شرایط بسیار خاص ممکن است بر اساس مجوز و مصوبه ای تغییری در قیمت اقامتگاهی ایجاد شود که البته در حداقل زمان در سایت بروزرسانی انجام می شود.