الماس

گیلان.بندرانزلی.خیابان پاسداران
هزینه برای هر شب اقامت

2,674,000 تومان


توضیحات هتل

هتل سه ستاره الماس بندر انزلی یک هتل سه ستاره در دو طبقه با 34 واحد اقامتی در چند قدمی از ساحل انزلی و در خیابان پاسدارن واقع شده است. آنچه هتل الماس را خاص کرده سبک معماری و نمای ساختمان است که به سبک خانه های انگلستان ساخته شده با آجرهای سه سانتی و حیاطی که با نرده از پیاده رو های سنگ فرش شده جدا شده است. اتاق ها با نورگیر عالی و کیفیت مناسب تجهیزات بوده و امکانات قابل قبولی ارائه می دهد. با توجه به قیمت مناسب در کنار کیفیتی که هتل الماس ارائه می دهد می تواند یکی از گزینه های اول برای اقامت در شهر بندری انزلی باشد. هتل الماس انزلی با قرار گرفتن در خیابان پاسداران دسترسی به بازار آسیای میانه، بازار پردیس، بازارکاسپین، موج شکن، پارک بازی، تالاب انزلی، دانشگاه آزاد و سایر مراکز تجاری و فرهنگی شهر انزلی به راحتی امکان پذیر بوده و میهمانان می توانند در طول اقامت ضمن استفاده از ساحل زیبای این هتل از امکانات موجود نظیر خشکشویی، کافی شاپ، رستوران و پارکینگ استفاده نمایند.


قوانین و مقررات حضور در این هتل
قوانین ورود و خروج
مسافرین گرامی می توانند بعد از ساعت 14:00 اتاق خود را تحویل گیرندو قبل از ساعت 12:00 اقامتگاه خود را تحویل دهند
قوانین خردسال
هزینه اقامت کودکان خردسال تا سن 2 سال رایگان محاسبه خواهد شد .
هزینه اقامت کودکان خردسال تا سن 0 سال نیم بها محاسبه خواهد شد .
قوانین کنسل کردن
قوانین کنسلی هتل ها بسته به شرایط و زمان لغو رزرو، متفاوت است. به همین دلیل شرایط و مبلغ جریمه در زمان کنسلی اعلام و از مبلغ واریزی کسر خواهد شد. مابقی مبلغ به حساب مسافر واریز خواهد گشت.

انتخاب اتاق

شما می‌توانید تاریخ ورود و خروج خود را با استفاده از تقویم زیر تعیین و سپس با مشخص کردن تعداد نفرات در صورت در دسترس بودن اقامتگاه در تاریخ انتخابی، درخواست رزرو دهید


امکانات هتل
اینترنت
حمام
سرویس بهداشتی فرنگی
پارکینگ
کولر گازی
یخچال
اینترنت در لابی
نماز خانه
فضای سبز
سرویس ایرانی

موقعیت مکانی روی نقشه
فاصله تا اماکن مهم
ایستگاه راه آهن تبریز
:
(460.8 کیلومتر) 315 دقیقه با ماشین
فرودگاه شهید مدنی تبریز
:
(467 کیلومتر) 321 دقیقه با ماشین
ترمینال مسافربری تبریز
:
(455.3 کیلومتر) 310 دقیقه با ماشین

نظرات کاربران راجع به این هتل
ثبت نظر
500 کاراکتر باقیمانده

تمیزی و پاکیزگی: 3
خدمات و سرویس دهی: 3
موقعیت مکانی: 3
برخورد کارکنان: 3
ارزش خرید (قیمت): 3