امیران

گیلان.بندر انزلی.کیلومتر(5)جاده انزلی به آستارا
هزینه برای هر شب اقامت

1,100,000 تومان


توضیحات هتل

هتل امیران انزلی یک هتل دو ستاره در جاده انزلی به آستارا و در فاصله اندکی از هتل سفید کنار با چشم اندازی رو به دریا واقع شده است. هتل امیران بندر انزلی به صورت هتل آپارتمان در 4 طبقه و در سال 1390 تاسیس شد و جزو هتل های تازه تاسیس می باشد. از امکانات این هتل می توان به ساحل اختصاصی جهت شناکردن اشاره نمود. با توجه به قرارگیری در 5 کیلومتری شهر انزلی دسترسی مناسبی به بازارهای محلی و همچنین مرداب انزلی، پل غازیان و موج شکن دارد. اتاق های هتل کیفیت کاملا مطلوبی داشته و نمای زیبایی ساحلی از داخل واحدها قابل رویت است. در محوطه هتل امیران آلاچیق هایی جهت استراحت و صرف غذا و نوشیدنی تعبیه شده که مسافران می توانند ضمن استفاده از آن ها از چشم انداز دریا نیز بهرمند شوند. هتل امیران در محیطی آرام و دور از شلوغی های شهری در کنار قیمت مناسب و کیفیتی قابل قبول با کادری مجرب و خدماتی مناسب یکی از بهترین هتل های انزلی جهت اقامت به شمار می رود.


قوانین و مقررات حضور در این هتل
قوانین ورود و خروج
مسافرین گرامی می توانند بعد از ساعت 14:00 اتاق خود را تحویل گیرندو قبل از ساعت 12:00 اقامتگاه خود را تحویل دهند
قوانین خردسال
هزینه اقامت کودکان خردسال تا سن 2 سال رایگان محاسبه خواهد شد .
هزینه اقامت کودکان خردسال تا سن 0 سال نیم بها محاسبه خواهد شد .
قوانین کنسل کردن
قوانین کنسلی هتل ها بسته به شرایط و زمان لغو رزرو، متفاوت است. به همین دلیل شرایط و مبلغ جریمه در زمان کنسلی اعلام و از مبلغ واریزی کسر خواهد شد. مابقی مبلغ به حساب مسافر واریز خواهد گشت.

انتخاب اتاق

شما می‌توانید تاریخ ورود و خروج خود را با استفاده از تقویم زیر تعیین و سپس با مشخص کردن تعداد نفرات در صورت در دسترس بودن اقامتگاه در تاریخ انتخابی، درخواست رزرو دهید


امکانات هتل
اینترنت
حمام
سرویس بهداشتی فرنگی
تلویزیون
یخچال
اینترنت در لابی
فضای سبز

موقعیت مکانی روی نقشه
فاصله تا اماکن مهم
ایستگاه راه آهن تبریز
:
(501.1 کیلومتر) 345 دقیقه با ماشین
فرودگاه شهید مدنی تبریز
:
(507.3 کیلومتر) 351 دقیقه با ماشین
ترمینال مسافربری تبریز
:
(495.7 کیلومتر) 339 دقیقه با ماشین

نظرات کاربران راجع به این هتل
ثبت نظر
500 کاراکتر باقیمانده

تمیزی و پاکیزگی: 3
خدمات و سرویس دهی: 3
موقعیت مکانی: 3
برخورد کارکنان: 3
ارزش خرید (قیمت): 3