اصفهان

اصفهان.پل فلزی.خیابان شهید مطهری
هزینه برای هر شب اقامت

2,160,900 تومان


توضیحات هتل

هتل اصفهان اصفهان در چند قدمی زاینده رود با 75 واحد اقامتی شامل انواع اتاق دو، سه و چهار تخته و سوئیت مجهز احداث شده است. این هتل 4 طبقه در سال 1356 تاسیس شده و در سال 1392 مورد بازسازی قرار گرفته است. یکی از مزایای ویژه هتل اصفهان نزدیکی به پارک ها و نقاط دیدنی زاینده رود از جمله محله تاریخی جلفا و همچنین مراکز خرید، بانک ها، ادارات و معروفترین فروشگاه های برند اصفهان واقع در خیابان خاقانی می باشد که میهمانان می توانند در طول اقامت خود از آن بهره مند شوند. هتل اصفهان مجهز به کافی شاپ و رستوران با سرو انواع نوشیدنی ها و غذاهای متنوع بوده. همچنین این هتل دارای سالن های اجتماعات و کنفرانس برای برگزاری همایش ها و سمینارها و جشن های خانوادگی می باشد. هتل سه ستاره اصفهان با توجه به امکانات و کیفیتی مورد قبول با قیمت مناسبی که دارد مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار می گیرد.


قوانین و مقررات حضور در این هتل
قوانین ورود و خروج
مسافرین گرامی می توانند بعد از ساعت 14:00 اتاق خود را تحویل گیرندو قبل از ساعت 12:00 اقامتگاه خود را تحویل دهند
قوانین خردسال
هزینه اقامت کودکان خردسال تا سن 0 سال رایگان محاسبه خواهد شد .
هزینه اقامت کودکان خردسال تا سن 0 سال نیم بها محاسبه خواهد شد .
قوانین کنسل کردن
قوانین کنسلی هتل ها بسته به شرایط و زمان لغو رزرو، متفاوت است. به همین دلیل شرایط و مبلغ جریمه در زمان کنسلی اعلام و از مبلغ واریزی کسر خواهد شد. مابقی مبلغ به حساب مسافر واریز خواهد گشت.

انتخاب اتاق

شما می‌توانید تاریخ ورود و خروج خود را با استفاده از تقویم زیر تعیین و سپس با مشخص کردن تعداد نفرات در صورت در دسترس بودن اقامتگاه در تاریخ انتخابی، درخواست رزرو دهید


امکانات هتل

موقعیت مکانی روی نقشه
فاصله تا اماکن مهم
سی و سه پل
:
(1.5 کیلومتر) 2 دقیقه با ماشین
کاخ هشت بهشت
:
(2.6 کیلومتر) 3 دقیقه با ماشین
بازار اصفهان
:
(4 کیلومتر) 6 دقیقه با ماشین
میدان نقش جهان
:
(6.6 کیلومتر) 10 دقیقه با ماشین
ترمینال کاوه اصفهان
:
(10 کیلومتر) 10 دقیقه با ماشین
سیتی سنتر اصفهان
:
(12.3 کیلومتر) 14 دقیقه با ماشین
فرودگاه بین المللی اصفهان
:
(31.2 کیلومتر) 30 دقیقه با ماشین

نظرات کاربران راجع به این هتل
ثبت نظر
500 کاراکتر باقیمانده

تمیزی و پاکیزگی: 3
خدمات و سرویس دهی: 3
موقعیت مکانی: 3
برخورد کارکنان: 3
ارزش خرید (قیمت): 3