پارسیان سوئیت

اصفهان.ابتدای بلوار آیینه.مقابل سی و سه پل
هزینه برای هر شب اقامت

305,000 تومان


توضیحات هتل

هتل پارسیان سوئیت اصفهان با 52 باب اتاق و سوئیت با قابلیت اسکان 150 نفر و چشم اندازی زیبا به زاینده رود در ابتدای بلوار آینه روبروی سی و سه پل قرار گرفته و زیر مجموعه گروه هتلداری پارسیان می باشد. اتاق های این هتل ترکیبی از واحدهای دو تخته، سه تخته، چهار تخته و سوئیت بوده که همگی داری امکانات مناسب اقامتی هستند. این هتل سه ستاره در نزدیکی مراکز دیدنی و تاریخی اصفهان واقع شده و بازدید از سی و سه پل و زاینده رود را برای میهمانان با سهولت همراه ساخته است. در این هتل رستوران سی و سه پل که دارای چشم اندازی زیبا به زاینده رود و سی و سه پل داشته بوده با سرو خوراکی های متنوع، پیش غذا و دسرهای ایرانی و خارجی به همراه کافی شاپ سی و سه پل با انواع نوشیدنی های سرد و گرم در خدمت میمانان می باشد. سالن اجتماعات، خدمات خشکشویی، روم سرویس و پارکینگ از دیگر امکانات هتل پارسیان سوئیت اصفهان می باشد.


قوانین و مقررات حضور در این هتل
قوانین ورود و خروج
مسافرین گرامی می توانند بعد از ساعت 14:00 اتاق خود را تحویل گیرندو قبل از ساعت 12:00 اقامتگاه خود را تحویل دهند
قوانین خردسال
هزینه اقامت کودکان خردسال تا سن 0 سال رایگان محاسبه خواهد شد .
هزینه اقامت کودکان خردسال تا سن 0 سال نیم بها محاسبه خواهد شد .
قوانین کنسل کردن
قوانین کنسلی هتل ها بسته به شرایط و زمان لغو رزرو، متفاوت است. به همین دلیل شرایط و مبلغ جریمه در زمان کنسلی اعلام و از مبلغ واریزی کسر خواهد شد. مابقی مبلغ به حساب مسافر واریز خواهد گشت.

انتخاب اتاق

شما می‌توانید تاریخ ورود و خروج خود را با استفاده از تقویم زیر تعیین و سپس با مشخص کردن تعداد نفرات در صورت در دسترس بودن اقامتگاه در تاریخ انتخابی، درخواست رزرو دهید


امکانات هتل

موقعیت مکانی روی نقشه
فاصله تا اماکن مهم
سی و سه پل
:
(1.8 کیلومتر) 3 دقیقه با ماشین
کاخ هشت بهشت
:
(2.9 کیلومتر) 4 دقیقه با ماشین
بازار اصفهان
:
(3.5 کیلومتر) 5 دقیقه با ماشین
میدان نقش جهان
:
(5.2 کیلومتر) 8 دقیقه با ماشین
ترمینال کاوه اصفهان
:
(8.9 کیلومتر) 11 دقیقه با ماشین
سیتی سنتر اصفهان
:
(11 کیلومتر) 13 دقیقه با ماشین
فرودگاه بین المللی اصفهان
:
(29.6 کیلومتر) 31 دقیقه با ماشین

نظرات کاربران راجع به این هتل
ثبت نظر
500 کاراکتر باقیمانده

تمیزی و پاکیزگی: 3
خدمات و سرویس دهی: 3
موقعیت مکانی: 3
برخورد کارکنان: 3
ارزش خرید (قیمت): 3