سیاح

اصفهان.کاشان.خیابان اباذر
هزینه برای هر شب اقامت

1,200,000 تومان


توضیحات هتل

هتل سیاح کاشان یکی از بهترین هتل های کاشان بوده که علی رغم تک ستاره بودن دارای امکانات مطلوبی جهت اقامت و پذیرایی از میهمانان می باشد. این هتل دارای 45 اتاق فضایی آرام و امکانات رفاهی لازم در ظرفیت های مختلف 2 تا 4 تخته برای اقامت مسافرین و گردشگران است و با دسترسی مناسبی که مراکز تاریخی و دیدنی شهر کاشان دارد همواره در جذب گردشکران موفق عمل کرده است. نزدیکی به بازارتاریخی شهر کاشان، باغ فین و همچنین تیمچه امین الدوله که یکی از کاروانسراهای دوره قاجار است به محل این هتل یکی از امتیازات ویژه هتل محسوب می شود. رستوران، کافی شاپ، سالن کنفرانس، خشک شویی، و پارکینگ اختصاصی از دیگر خدمات و امکانات هتل سیاح می باشد. هتل سیاح کاشان تا ایستگاه قطار 5 دقیقه و تا فرودگاه 30 دقیقه فاصله دارد.


قوانین و مقررات حضور در این هتل
قوانین ورود و خروج
مسافرین گرامی می توانند بعد از ساعت 14:00 اتاق خود را تحویل گیرندو قبل از ساعت 12:00 اقامتگاه خود را تحویل دهند
قوانین خردسال
هزینه اقامت کودکان خردسال تا سن 0 سال رایگان محاسبه خواهد شد .
هزینه اقامت کودکان خردسال تا سن 0 سال نیم بها محاسبه خواهد شد .
قوانین کنسل کردن
قوانین کنسلی هتل ها بسته به شرایط و زمان لغو رزرو، متفاوت است. به همین دلیل شرایط و مبلغ جریمه در زمان کنسلی اعلام و از مبلغ واریزی کسر خواهد شد. مابقی مبلغ به حساب مسافر واریز خواهد گشت.

انتخاب اتاق

شما می‌توانید تاریخ ورود و خروج خود را با استفاده از تقویم زیر تعیین و سپس با مشخص کردن تعداد نفرات در صورت در دسترس بودن اقامتگاه در تاریخ انتخابی، درخواست رزرو دهید


امکانات هتل

موقعیت مکانی روی نقشه
فاصله تا اماکن مهم
فرودگاه کاشان
:
(17 کیلومتر) 17 دقیقه با ماشین
بازار بزرگ صفویه
:
(0.9 کیلومتر) 1 دقیقه با ماشین
خانه عامری ها
:
(2.4 کیلومتر) 2 دقیقه با ماشین
مسجد آقابزرگ کاشان
:
(1.7 کیلومتر) 2 دقیقه با ماشین
راه آهن کاشان
:
(4.6 کیلومتر) 4 دقیقه با ماشین
باغ فین و حمام فین کاشان
:
(9.6 کیلومتر) 10 دقیقه با ماشین
قلعه ابیانه
:
(79.3 کیلومتر) 78 دقیقه با ماشین
مسجد جامع ابیانه
:
(79 کیلومتر) 78 دقیقه با ماشین
موزه مردم شناسی ابیانه
:
(79.5 کیلومتر) 73 دقیقه با ماشین

نظرات کاربران راجع به این هتل
ثبت نظر
500 کاراکتر باقیمانده

تمیزی و پاکیزگی: 3
خدمات و سرویس دهی: 3
موقعیت مکانی: 3
برخورد کارکنان: 3
ارزش خرید (قیمت): 3