هلیا

کیش - مقابل بازار زیتون
هزینه برای هر شب اقامت

0 تومان


توضیحات هتل

هتل هلیا کیش روبروی بازار زیتون و در ساختمانی دو طبقه مشتمل بر 62 واحد اقامتی لوکس بنا شده است. تمامی اتاق ها دارای تلویزیون LCD، صندوق امانت شخصی و یخچال با مینی بار شارژ شده می باشند و همچنین سرویس های حمام داخل اتاق ها با کابین دوش های زیبای کاملا بهداشتی با تجهیزات کامل می باشد. محوطه هتل با آب نماهای زیبا تزئین شده است. کافی شاپ هتل هلیا در لابی با انواع نوشیدنی ها آماده پذیرایی از مهمانان بوده و رستوران زیبای هتل با بوفه کامل صبحانه و منوهای متنوع برای صرف نهار پذیرای مقدم میهمانان می باشد. این مجموعه با سرویس های استقبال فرودگاهی و همچنین ماشین های مدرن جهت اجاره آماده سرویس دهی به مسافرین عزیزمی باشد. فاصله هتل هلیا تا فرودگاه با ماشین حدود 8 دقیقه بوده و با ساحل حدود 500 متر فاصله داشته که امکاناتی نظیر جت اسکی و دوچرخه سواری در ساحل برای مهمانان تدارک دیده شده است. مجتمع خرید زیتون در فاصله 150 متری از هتل قرار داشته و در امتداد این مسیر به مراکز خرید هایپر مارکت، پردیس 1 و 2 خواهید رسید. از دیگر امکانات هتل می توان به آرایشگاه مردانه، مراکز خرید، درمانگاه داروخانه، باشگاه بدنسازی، مجتمع ورزشی و تفریحی، پارک و فضای سبز، زمین بازی کودکان، ساحل دریا، اسکله قایق سواری، پلاژ آقایان و بانوان، پیست دوچرخه سواری، دفتر خدمات پستی و دفتر خدمات مسافرتی اشاره نمود.


قوانین و مقررات حضور در این هتل
قوانین ورود و خروج
مسافرین گرامی می توانند بعد از ساعت 14:00 اتاق خود را تحویل گیرندو قبل از ساعت 12:00 اقامتگاه خود را تحویل دهند
قوانین خردسال
هزینه اقامت کودکان خردسال تا سن 0 سال رایگان محاسبه خواهد شد .
هزینه اقامت کودکان خردسال تا سن 0 سال نیم بها محاسبه خواهد شد .
قوانین کنسل کردن
قوانین کنسلی هتل ها بسته به شرایط و زمان لغو رزرو، متفاوت است. به همین دلیل شرایط و مبلغ جریمه در زمان کنسلی اعلام و از مبلغ واریزی کسر خواهد شد. مابقی مبلغ به حساب مسافر واریز خواهد گشت.

انتخاب اتاق

شما می‌توانید تاریخ ورود و خروج خود را با استفاده از تقویم زیر تعیین و سپس با مشخص کردن تعداد نفرات در صورت در دسترس بودن اقامتگاه در تاریخ انتخابی، درخواست رزرو دهید


امکانات هتل

موقعیت مکانی روی نقشه

نظرات کاربران راجع به این هتل
ثبت نظر
500 کاراکتر باقیمانده

تمیزی و پاکیزگی: 3
خدمات و سرویس دهی: 3
موقعیت مکانی: 3
برخورد کارکنان: 3
ارزش خرید (قیمت): 3