ارم

کیش -بلوار خیام
هزینه برای هر شب اقامت

0 تومان


توضیحات هتل

هتل ارم کیش در شمال شرقی این جزیره در زمینی به مساحت 50 هزار متر مربع با محیطی سر سبز و درختان نخل، گل و گیاه، محوطه سازی زیبا و آب نماهای زیبا قرار گرفته است. این هتل مجلل و زیبا دارای دارای 210 اتاق و 30 سوئیت رویال و پرزیدنت در ساختمان اصلی و 140 سوئیت آپارتمان در محوطه بوده که 70 درصد اتاق ها دارای چشم انداز رو به دریا می باشند. هتل آپارتمان های این مجموعه به دلیل قرار گرفتن در انبوه نخلستان ها مورد توجه گردشگران بوده و استقبال خوبی از این مجموعه می شود. هتل چهار ستاره ارم کیش مجهز به مراکز و فروشگاه های تجاری، رستوران رویال و صدف، کافی شاپ های متنوع با انواع غذاهای ایرانی و خارجی، رستوران سنتی، فست فود، تالارهای مخصوص مراسم و جشن ها و همچنین دو سالن آمفی تئاتر 50 و 400 نفره و یک سالن کنفرانس 40 نفره است. گالری و سالن چند منظوره، کلوپ ورزشی و تفریحی و سالن بیلیارد از دیگر امکانات هتل بزرگ ارم می باشد. در فوقانی ترین نقطه هتل رستوران گردان با اشراف کامل بر تمام جزیره قرار دارد که هر 55 دقیقه یک گردشی کامل داشته و میهمانان می توانند ضمن صرف غذا مناظر تمام جزیره را از پیش چشم خود بگذرانند. هتل ارم کیش جهت ایجاد محیطی سرشار از آرامش و راحتی و با توجه کامل به حقوق میهمانان با استفاده از کادر مجری و امکاناتی متنوع همواره آماده خدمتگزاری از میهمانان خود می باشد.


قوانین و مقررات حضور در این هتل
قوانین ورود و خروج
مسافرین گرامی می توانند بعد از ساعت 14:00 اتاق خود را تحویل گیرندو قبل از ساعت 12:00 اقامتگاه خود را تحویل دهند
قوانین خردسال
هزینه اقامت کودکان خردسال تا سن 0 سال رایگان محاسبه خواهد شد .
هزینه اقامت کودکان خردسال تا سن 0 سال نیم بها محاسبه خواهد شد .
قوانین کنسل کردن
قوانین کنسلی هتل ها بسته به شرایط و زمان لغو رزرو، متفاوت است. به همین دلیل شرایط و مبلغ جریمه در زمان کنسلی اعلام و از مبلغ واریزی کسر خواهد شد. مابقی مبلغ به حساب مسافر واریز خواهد گشت.

انتخاب اتاق

شما می‌توانید تاریخ ورود و خروج خود را با استفاده از تقویم زیر تعیین و سپس با مشخص کردن تعداد نفرات در صورت در دسترس بودن اقامتگاه در تاریخ انتخابی، درخواست رزرو دهید


امکانات هتل

موقعیت مکانی روی نقشه

نظرات کاربران راجع به این هتل
ثبت نظر
500 کاراکتر باقیمانده

تمیزی و پاکیزگی: 3
خدمات و سرویس دهی: 3
موقعیت مکانی: 3
برخورد کارکنان: 3
ارزش خرید (قیمت): 3