سان رایز

کیش -روبروی بازار پردیس 2
هزینه برای هر شب اقامت

2,500,000 تومان


توضیحات هتل

هتل سان رایز کیش یک هتل سه ستاره در جزیزه کیش در 4 طبقه و 49 واحد اقامتی با 2400 متر مربع زیر بنا بوده و در سال 1383 فعالیت خود را آغاز نموده است. واحدهای اقامتی دو تخته، سه تخته و سوییت ها که هر کدام شامل دو سرویس بهداشتی بوده که یکی از آنها بصورت مستر روم می باشد. هتل سان رایز از نظر مکانی در قلب مراکز تغریحی و خرید جزیره کیش و روبروی بازار پردیس 2 قرار گرفته است. اتاق ها کیفیت و امکانات مناسبی برخوردار بوده و فضای سبز ایجاد شده در محوطه هتل مکان مناسبی برای دورهمی ها و استفاده از کافه سنتی و کافی شاپ مجموعه با سرو نوشیدنی های سرد و گرم می باشد. رستوران هتل با تنوع غذایی و کافی شاپ سرپوشیده مجوعه نیز در طول روز به مهمانان عزیز خدمات ارائه می کند. خشکشویی، پارکینگ و خودپرداز از دیگر خدمات و امکانات هتل سان رایز می باشد.


قوانین و مقررات حضور در این هتل
قوانین ورود و خروج
مسافرین گرامی می توانند بعد از ساعت 14:00 اتاق خود را تحویل گیرندو قبل از ساعت 12:00 اقامتگاه خود را تحویل دهند
قوانین خردسال
هزینه اقامت کودکان خردسال تا سن 5 سال رایگان محاسبه خواهد شد .
هزینه اقامت کودکان خردسال تا سن 0 سال نیم بها محاسبه خواهد شد .
قوانین کنسل کردن
قوانین کنسلی هتل ها بسته به شرایط و زمان لغو رزرو، متفاوت است. به همین دلیل شرایط و مبلغ جریمه در زمان کنسلی اعلام و از مبلغ واریزی کسر خواهد شد. مابقی مبلغ به حساب مسافر واریز خواهد گشت.

انتخاب اتاق

شما می‌توانید تاریخ ورود و خروج خود را با استفاده از تقویم زیر تعیین و سپس با مشخص کردن تعداد نفرات در صورت در دسترس بودن اقامتگاه در تاریخ انتخابی، درخواست رزرو دهید


امکانات هتل
حمام
سرویس بهداشتی فرنگی
تلویزیون
کولر گازی
یخچال
آسانسور
کافی شاپ
نماز خانه
فضای سبز
رستوران
خشکشویی

موقعیت مکانی روی نقشه
فاصله تا اماکن مهم
فرودگاه کیش
:
(6.7 کیلومتر) 9 دقیقه با ماشین
کشتی یونانی کیش
:
(15 کیلومتر) 18 دقیقه با ماشین
پارک ساحلی مرجان کیش
:
(3.4 کیلومتر) 5 دقیقه با ماشین
مرکز خرید مرجان کیش
:
(3.5 کیلومتر) 5 دقیقه با ماشین
پلاژ بانوان کیش
:
(4 کیلومتر) 5 دقیقه با ماشین
مرکز خرید مروارید کیش
:
(1.8 کیلومتر) 3 دقیقه با ماشین

نظرات کاربران راجع به این هتل
ثبت نظر
500 کاراکتر باقیمانده

تمیزی و پاکیزگی: 3
خدمات و سرویس دهی: 3
موقعیت مکانی: 3
برخورد کارکنان: 3
ارزش خرید (قیمت): 3