جام جم

کیش - میدان ساحل - پشت دانشگاه امیر کبیر
هزینه برای هر شب اقامت

7,250,000 تومان


توضیحات هتل

هتل جام جم کیش یکی از مناسب ترین هتل های جزیره کیش از نظر هزینه اقامت می باشد که استاندارد سه ستاره را دارا می باشد و خدمات مطلوب و با کیفیتی ارائه می دهد. این هتل که در میدان ساحل کیش قرار دارد مورد بازسازی و تجهیز کامل قرار گرفته و فاصله کمی تا مناطق تجاری و گردشگری کیش دارد. ساحل دریا، مرکز تجاری سارینا 2، بازار پردیس 1 و 2 همگی در فاصله چند دقیقه ای از هتل قرار دارند. کیفیت اتاق ها قابل قبول بوده و سعی شده تا تمام امکانات اولیه برای میهمانان فراهم باشد. فاصله کمتر از 10 دقیقه با خودرو تا فرودگاه هم یکی دیگر از مزایای این هتل سه ستاره می باشد. کافی شاپ، رستوران، اینترنت در لابی، تاکسی سرویس، خشکشویی و ترانسفر فرودگاهی از دیگر خدمات و امکانات هتل جام جم کیش می باشد.


قوانین و مقررات حضور در این هتل
قوانین ورود و خروج
مسافرین گرامی می توانند بعد از ساعت 14:00 اتاق خود را تحویل گیرندو قبل از ساعت 12:00 اقامتگاه خود را تحویل دهند
قوانین خردسال
هزینه اقامت کودکان خردسال تا سن 4 سال رایگان محاسبه خواهد شد .
هزینه اقامت کودکان خردسال تا سن 0 سال نیم بها محاسبه خواهد شد .
قوانین کنسل کردن
قوانین کنسلی هتل ها بسته به شرایط و زمان لغو رزرو، متفاوت است. به همین دلیل شرایط و مبلغ جریمه در زمان کنسلی اعلام و از مبلغ واریزی کسر خواهد شد. مابقی مبلغ به حساب مسافر واریز خواهد گشت.

انتخاب اتاق

شما می‌توانید تاریخ ورود و خروج خود را با استفاده از تقویم زیر تعیین و سپس با مشخص کردن تعداد نفرات در صورت در دسترس بودن اقامتگاه در تاریخ انتخابی، درخواست رزرو دهید


امکانات هتل
حمام
سرویس بهداشتی فرنگی
تلویزیون
کولر گازی
یخچال
اینترنت در لابی
کافی شاپ
نماز خانه
لابی
فضای سبز
رستوران
خودپرداز
خشکشویی
تاکسی سرویس

موقعیت مکانی روی نقشه
فاصله تا اماکن مهم
فرودگاه کیش
:
(6.3 کیلومتر) 9 دقیقه با ماشین
کشتی یونانی کیش
:
(14.6 کیلومتر) 18 دقیقه با ماشین
پارک ساحلی مرجان کیش
:
(4.9 کیلومتر) 7 دقیقه با ماشین
مرکز خرید مرجان کیش
:
(4.9 کیلومتر) 7 دقیقه با ماشین
پلاژ بانوان کیش
:
(2.5 کیلومتر) 4 دقیقه با ماشین
مرکز خرید مروارید کیش
:
(1.3 کیلومتر) 3 دقیقه با ماشین

نظرات کاربران راجع به این هتل
ثبت نظر
500 کاراکتر باقیمانده

تمیزی و پاکیزگی: 3
خدمات و سرویس دهی: 3
موقعیت مکانی: 3
برخورد کارکنان: 3
ارزش خرید (قیمت): 3