قدس

مشهد - میدان بیت المقدس- خیابان خسروی نو
هزینه برای هر شب اقامت

2,600,000 تومان


توضیحات هتل

هتل قدس مشهد با 66 باب اتاق و سوئیت با ظرفیت 146 نفر یکی هتل دو ستاره و اقتصادی شهر مشهد بوده و برای افرادی که به دنبال اقامتی ارزان با امکانات مناسب در نزدیکی حرم مطهر امام رضا هستند انتخابی مناسب می باشد. 65 واحد اقامتی هتل قدس در چهار طبقه پراکنده بوده و بصورت اتاق های دو و سه تخته به میهمانان ارائه می شود. اتاق های منظم با دکوراسیون های مختلف و امکانات خوبی ارائه می شود. این هتل روبروی باب الجواد واقع شده است و از این رو نزدیک ترین فاصله تا حرم مطهر را دارد و اشراف به بارگاه ملکوتی امام رضا لذت اقامت در این هتل را دو چندان نموده است. رستوران و کافی شاپ، خدمات خشکشویی و پارکینگ از امکانات موجود در هتل می باشد. فاصله هتل قدس تا فرودگاه حدود 25 دقیقه و تا ایستگاه راه آهن حدود 15 دقیقه با ماشین می باشد.


قوانین و مقررات حضور در این هتل
قوانین ورود و خروج
مسافرین گرامی می توانند بعد از ساعت 14:00 اتاق خود را تحویل گیرندو قبل از ساعت 12:00 اقامتگاه خود را تحویل دهند
قوانین خردسال
هزینه اقامت کودکان خردسال تا سن 0 سال رایگان محاسبه خواهد شد .
هزینه اقامت کودکان خردسال تا سن 0 سال نیم بها محاسبه خواهد شد .
قوانین کنسل کردن
قوانین کنسلی هتل ها بسته به شرایط و زمان لغو رزرو، متفاوت است. به همین دلیل شرایط و مبلغ جریمه در زمان کنسلی اعلام و از مبلغ واریزی کسر خواهد شد. مابقی مبلغ به حساب مسافر واریز خواهد گشت.

انتخاب اتاق

شما می‌توانید تاریخ ورود و خروج خود را با استفاده از تقویم زیر تعیین و سپس با مشخص کردن تعداد نفرات در صورت در دسترس بودن اقامتگاه در تاریخ انتخابی، درخواست رزرو دهید


امکانات هتل

موقعیت مکانی روی نقشه
فاصله تا اماکن مهم
ورودی باب الرضا
:
(2.2 کیلومتر) 3 دقیقه با ماشین
بازار رضا مشهد
:
(0.5 کیلومتر) 1 دقیقه با ماشین
ورودی باب الجواد
:
(0.9 کیلومتر) 2 دقیقه با ماشین
حرم امام رضا
:
(1.5 کیلومتر) 2 دقیقه با ماشین
پایانه مسافربری مشهد
:
(3.5 کیلومتر) 5 دقیقه با ماشین
ایستگاه راه آهن مشهد
:
(3.6 کیلومتر) 5 دقیقه با ماشین
فرودگاه بین المللی مشهد
:
(8.9 کیلومتر) 12 دقیقه با ماشین
نمایشگاه بین المللی مشهد
:
(18 کیلومتر) 20 دقیقه با ماشین

نظرات کاربران راجع به این هتل
ثبت نظر
500 کاراکتر باقیمانده

تمیزی و پاکیزگی: 3
خدمات و سرویس دهی: 3
موقعیت مکانی: 3
برخورد کارکنان: 3
ارزش خرید (قیمت): 3