استقلال

قم- 55 کیلومتری بلوار عمار یاسر
هزینه برای هر شب اقامت

269,000 تومان


توضیحات هتل

هتل استقلال قم یک هتل سه ستاره که در سال 1390 افتتاح شد و دارای 9 طبقه بوده که دو طبقه آن، طبقات منفی می باشد و آخرین بازسازی بر روی بخش هایی از این هتل در سال 1395 انجام شده است. فاصله هتل استقلال قم با حرم حضرت معصومه حدود 20 دقیقه بوده و دارای خدمات ترانسفر رایگان از هتل به حرم و برعکس در 5 نوبت می باشد. همچنین قرارگیری هتل استقلال در بلوار عمار یاسر موجب دسترسی آسان به مراکز خرید از جمله پاساژ الزهرا شده است. این هتل دارای اتاق های اقامتی متنوع شامل آپارتمان رویال، سوئیت، اتاق های دبل و سینگل بوده و از امکانات و خدمات عمومی هتل می توان به پارکینگ سرپوشیده و روباز، نمازخانه، خشکشویی، کافی شاپ، صندوق امانات، مراکز خرید به همراه دو تالار پذیرایی مجهز که آماده پذیرایی از مجالس و برگزاری همایش و سمینارها با ظرفیت 500 نفربا امکانات صوتی و تصویری پیشرفته می باشد نام برد. رستوران هت نیز با انواع غذاهای مطبوع ایرانی، فرنگی و عربی در خدمت میهمانان عزیز می باشد.


قوانین و مقررات حضور در این هتل
قوانین ورود و خروج
مسافرین گرامی می توانند بعد از ساعت 14:00 اتاق خود را تحویل گیرندو قبل از ساعت 12:00 اقامتگاه خود را تحویل دهند
قوانین خردسال
هزینه اقامت کودکان خردسال تا سن 0 سال رایگان محاسبه خواهد شد .
هزینه اقامت کودکان خردسال تا سن 0 سال نیم بها محاسبه خواهد شد .
قوانین کنسل کردن
قوانین کنسلی هتل ها بسته به شرایط و زمان لغو رزرو، متفاوت است. به همین دلیل شرایط و مبلغ جریمه در زمان کنسلی اعلام و از مبلغ واریزی کسر خواهد شد. مابقی مبلغ به حساب مسافر واریز خواهد گشت.

انتخاب اتاق

شما می‌توانید تاریخ ورود و خروج خود را با استفاده از تقویم زیر تعیین و سپس با مشخص کردن تعداد نفرات در صورت در دسترس بودن اقامتگاه در تاریخ انتخابی، درخواست رزرو دهید


امکانات هتل

موقعیت مکانی روی نقشه
فاصله تا اماکن مهم
ترمینال قم
:
(9.3 کیلومتر) 8 دقیقه با ماشین
حرم مطهر حضرت معصومه
:
(2.1 کیلومتر) 3 دقیقه با ماشین
خانه تاریخی امام خمینی
:
(2.3 کیلومتر) 3 دقیقه با ماشین
مسجد جمکران
:
(10.1 کیلومتر) 10 دقیقه با ماشین
آبشار باغچه نبات فردو
:
(57.1 کیلومتر) 60 دقیقه با ماشین

نظرات کاربران راجع به این هتل
ثبت نظر
500 کاراکتر باقیمانده

تمیزی و پاکیزگی: 3
خدمات و سرویس دهی: 3
موقعیت مکانی: 3
برخورد کارکنان: 3
ارزش خرید (قیمت): 3