شیخ صفی

اردبیل . میدان شریعتی . خیابان نایبی
هزینه برای هر شب اقامت

600,000 تومان


توضیحات هتل

هتل شیخ صفی اردبیل از جمله هتل های دو ستاره شهر بوده که با توجه به قرار گرفتن در بخش مرکزی دسترسی مناسبی به نقاط مختلف شهر داشته دارای 6 طبقه می باشد. ازنقاط ضعف آن می توان به نداشتن آسانسور اشاره نمود و واحدهای اقامتی هتل در طبقه 3 تا 6 جای دارند. واحدهای هتل مجهز به یخچال، تلویزیون، سرویس ایرانی و فرنگی بوده و پارکینگ، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ از امکانات عمومی این هتل می باشد. این هتل مجهز به رستوران بوده و با ارائه انواع غذاهای محلی و سنتی در خدمت میهمانان گرامی می باشد. لابی و پارکینگ از دیگر امکانات جانبی هتل شیخ صفی می باشند.


قوانین و مقررات حضور در این هتل
قوانین ورود و خروج
مسافرین گرامی می توانند بعد از ساعت 14:00 اتاق خود را تحویل گیرندو قبل از ساعت 12:00 اقامتگاه خود را تحویل دهند
قوانین خردسال
هزینه اقامت کودکان خردسال تا سن 7 سال رایگان محاسبه خواهد شد .
هزینه اقامت کودکان خردسال تا سن 0 سال نیم بها محاسبه خواهد شد .
قوانین کنسل کردن
قوانین کنسلی هتل ها بسته به شرایط و زمان لغو رزرو، متفاوت است. به همین دلیل شرایط و مبلغ جریمه در زمان کنسلی اعلام و از مبلغ واریزی کسر خواهد شد. مابقی مبلغ به حساب مسافر واریز خواهد گشت.

انتخاب اتاق

شما می‌توانید تاریخ ورود و خروج خود را با استفاده از تقویم زیر تعیین و سپس با مشخص کردن تعداد نفرات در صورت در دسترس بودن اقامتگاه در تاریخ انتخابی، درخواست رزرو دهید


امکانات هتل
اینترنت
حمام
سرویس بهداشتی فرنگی
تلویزیون
کولر گازی
یخچال
اینترنت در لابی
آسانسور
کافی شاپ
نماز خانه
لابی
فضای سبز
رستوران
خشکشویی
تاکسی سرویس

موقعیت مکانی روی نقشه
فاصله تا اماکن مهم
بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی
:
(0.4 کیلومتر) 1 دقیقه با ماشین
بازار سنتی و بزرگ اردبیل
:
(0.8 کیلومتر) 1 دقیقه با ماشین
دریاچه شورابیل
:
(11.9 کیلومتر) 17 دقیقه با ماشین
ترمینال اردبیل
:
(3.7 کیلومتر) 6 دقیقه با ماشین
فرودگاه اردبیل
:
(16.3 کیلومتر) 18 دقیقه با ماشین
جنگل فندقلو
:
(31.3 کیلومتر) 36 دقیقه با ماشین
تله کابین حیران
:
(42.4 کیلومتر) 39 دقیقه با ماشین
چشمه آبگرم شابیل لاهرود
:
(59.2 کیلومتر) 58 دقیقه با ماشین
آبشار لاتون
:
(43.2 کیلومتر) 86 دقیقه با ماشین

نظرات کاربران راجع به این هتل
ثبت نظر
500 کاراکتر باقیمانده

تمیزی و پاکیزگی: 3
خدمات و سرویس دهی: 3
موقعیت مکانی: 3
برخورد کارکنان: 3
ارزش خرید (قیمت): 3