کبیر

اردبیل . سرعین . خیابان امام
هزینه برای هر شب اقامت

1,500,000 تومان


توضیحات هتل

هتل کبیر سرعین از جمله هتل های مجهز و مدرن شهر با فاصله نزدیک به جاذبه های شهر سرعین و چشمه های آبگرم درمانی شهر بوده و با 37 واحد اتاق که در 7 طبقه پراکنده می باشند آماده خدمات رسانی به میهمانان عزیز می باشد. اتاق های یک تا چهار تخته و سوئیت های معمولی و رویال واحد های این هتل را تشکیل داده و با داشتن سالن پذیرایی و رستورانی بزرگ برای برگزاری جشن های عقد و عروسی و گردهمایی ها مناسب می باشد. قرار گرفتن در مرکز شهر، رستوران با کیفیت بالا و محیط آرام از جمله ویژگی های هتل بوده و همچنین مجهز به استخر، سونا، جکوزی و پارکینگ اختصاصی نیز می باشد.


قوانین و مقررات حضور در این هتل
قوانین ورود و خروج
مسافرین گرامی می توانند بعد از ساعت 14:00 اتاق خود را تحویل گیرندو قبل از ساعت 12:00 اقامتگاه خود را تحویل دهند
قوانین خردسال
هزینه اقامت کودکان خردسال تا سن 3 سال رایگان محاسبه خواهد شد .
هزینه اقامت کودکان خردسال تا سن 0 سال نیم بها محاسبه خواهد شد .
قوانین کنسل کردن
قوانین کنسلی هتل ها بسته به شرایط و زمان لغو رزرو، متفاوت است. به همین دلیل شرایط و مبلغ جریمه در زمان کنسلی اعلام و از مبلغ واریزی کسر خواهد شد. مابقی مبلغ به حساب مسافر واریز خواهد گشت.

انتخاب اتاق

شما می‌توانید تاریخ ورود و خروج خود را با استفاده از تقویم زیر تعیین و سپس با مشخص کردن تعداد نفرات در صورت در دسترس بودن اقامتگاه در تاریخ انتخابی، درخواست رزرو دهید


امکانات هتل
حمام
سرویس بهداشتی فرنگی
تلویزیون
کولر گازی
یخچال
اینترنت در لابی
آسانسور
کافی شاپ
نماز خانه
لابی
فضای سبز
رستوران
خشکشویی

موقعیت مکانی روی نقشه
فاصله تا اماکن مهم
آبشار ورگه سران
:
(9.5 کیلومتر) 11 دقیقه با ماشین
دریاچه شورابیل
:
(27.5 کیلومتر) 30 دقیقه با ماشین
بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی
:
(30.1 کیلومتر) 29 دقیقه با ماشین
بازار سنتی و بزرگ اردبیل
:
(30 کیلومتر) 29 دقیقه با ماشین
ترمینال اردبیل
:
(29.5 کیلومتر) 32 دقیقه با ماشین
فرودگاه اردبیل
:
(41.4 کیلومتر) 44 دقیقه با ماشین
جنگل فندقلو
:
(56.5 کیلومتر) 61 دقیقه با ماشین
چشمه آبگرم شابیل لاهرود اردبیل
:
(78.5 کیلومتر) 79 دقیقه با ماشین
آبگرم گاومیش گلی
:
(0.5 کیلومتر) 1 دقیقه با ماشین

نظرات کاربران راجع به این هتل
ثبت نظر
500 کاراکتر باقیمانده

تمیزی و پاکیزگی: 3
خدمات و سرویس دهی: 3
موقعیت مکانی: 3
برخورد کارکنان: 3
ارزش خرید (قیمت): 3