ساحل طلایی

هرمزگان . قشم . جاده ساحلی جنوبی . جنب زيارتگاه شاه شهيد
هزینه برای هر شب اقامت

6,250,000 تومان


توضیحات هتل

هتل ساحل طلایی قشم که در گذشته با عنوان ساحل سیمین یا پلاژ سیمین در حال فعالیت بوده در 11 کیلومتری قشم قرار دارد. این هتل سه ستاره که یکی از زیباترین و جذاب ترین هتل های جزیره می باشد با داشتن ساحلی اختصاصی و امکانات کامل رفاهی و اقامتی آماده پذیرایی از مهمانان عزیز می باشد. هتل ساحل طلایی دارای 57 باب اتاق دو تا چهار تخته و انواع سوئیت معمولی، دوبلکس و واحد ویلایی ارائه می شود که واحدهای ویلایی این مجموعه مجهز به پارکینگ مجزا می باشند. رستوران ساحلی دو طبقه با نمای رو به دریا و آلاچیق‌ های چوبی کنار ساحل مناظری رویایی ارائه می دهد. دره‌ ستاره‌ ها با قدمتی دو میلیون ساله، یکی از جاذبه های طبیعی قشم است که در فاصله 20 دقیقه ای از هتل قرار دارد. قایق پدالی، جت اسکی، اسکی روی آب به همراه پارک بازی کودکان از جمله سرگرمی های موجود در پارک ساحلی هتل بوده و میهمانان می توانند اوقات خوشی را در این مجموعه تجربه نمایند. فاصله هتل تا فرودگاه 45 دقیقه و تا اسکله مسافربری شهید ذاکری 15 دقیقه می باشد.


قوانین و مقررات حضور در این هتل
قوانین ورود و خروج
مسافرین گرامی می توانند بعد از ساعت 14:00 اتاق خود را تحویل گیرندو قبل از ساعت 12:00 اقامتگاه خود را تحویل دهند
قوانین خردسال
هزینه اقامت کودکان خردسال تا سن 0 سال رایگان محاسبه خواهد شد .
هزینه اقامت کودکان خردسال تا سن 0 سال نیم بها محاسبه خواهد شد .
قوانین کنسل کردن
قوانین کنسلی هتل ها بسته به شرایط و زمان لغو رزرو، متفاوت است. به همین دلیل شرایط و مبلغ جریمه در زمان کنسلی اعلام و از مبلغ واریزی کسر خواهد شد. مابقی مبلغ به حساب مسافر واریز خواهد گشت.

انتخاب اتاق

شما می‌توانید تاریخ ورود و خروج خود را با استفاده از تقویم زیر تعیین و سپس با مشخص کردن تعداد نفرات در صورت در دسترس بودن اقامتگاه در تاریخ انتخابی، درخواست رزرو دهید


امکانات هتل

موقعیت مکانی روی نقشه
فاصله تا اماکن مهم
فرودگاه جزیره قشم
:
(39.5 کیلومتر) 38 دقیقه با ماشین
بازار قدیم درگهان قشم
:
(14.5 کیلومتر) 18 دقیقه با ماشین
درگهان قشم
:
(15.6 کیلومتر) 20 دقیقه با ماشین
بازار ستاره قشم
:
(13.2 کیلومتر) 13 دقیقه با ماشین

نظرات کاربران راجع به این هتل
ثبت نظر
500 کاراکتر باقیمانده

تمیزی و پاکیزگی: 3
خدمات و سرویس دهی: 3
موقعیت مکانی: 3
برخورد کارکنان: 3
ارزش خرید (قیمت): 3