ملک التجار

یزد . خيابان قيام . بازار پنجه علی
هزینه برای هر شب اقامت

462,000 تومان


توضیحات هتل

هتل ملک التجار یزد در خانه ای تاریخی به همین نام تاسیس شده است. هتل ملک التجار اولین هتل خشتی در جهان است و از سال 1376 فعالیت خود را آغاز نموده است. این هتل 4 ستاره دارای 23 اتاق می باشد و به دلیل زیبایی های منحصر به فردش مکانی ایده آل برای میهمانان و گردشگران با سلیقه و در جستجوی آرامش و زیبایی می باشد. دکوراسیون سنتی اتاق ها همراه با معماری اصیل ایرانی با حوض میانی هتل با آب نما و نیمکت های قرار گرفته در فضای باز تجربه ای به یاد ماندنی از اقامت در این هتل به یادگار می گذارد. این هتل در بافت تاریخی یزد، جنب بازار و میدان خان قرار دارد و برای رسیدن به هتل بایستی از میدان خان و بازار پنجه علی عبور کرد. نزدیکی هتل به بازارهای مرکزی سنتی یزد و میدان تاریخی خان و امیر چخماق موقعیت بی نظیر و ایده آلی را برای این هتل فراهم نموده است.


قوانین و مقررات حضور در این هتل
قوانین ورود و خروج
مسافرین گرامی می توانند بعد از ساعت 14:00 اتاق خود را تحویل گیرندو قبل از ساعت 12:00 اقامتگاه خود را تحویل دهند
قوانین خردسال
هزینه اقامت کودکان خردسال تا سن 0 سال رایگان محاسبه خواهد شد .
هزینه اقامت کودکان خردسال تا سن 0 سال نیم بها محاسبه خواهد شد .
قوانین کنسل کردن
قوانین کنسلی هتل ها بسته به شرایط و زمان لغو رزرو، متفاوت است. به همین دلیل شرایط و مبلغ جریمه در زمان کنسلی اعلام و از مبلغ واریزی کسر خواهد شد. مابقی مبلغ به حساب مسافر واریز خواهد گشت.

انتخاب اتاق

شما می‌توانید تاریخ ورود و خروج خود را با استفاده از تقویم زیر تعیین و سپس با مشخص کردن تعداد نفرات در صورت در دسترس بودن اقامتگاه در تاریخ انتخابی، درخواست رزرو دهید


امکانات هتل

موقعیت مکانی روی نقشه
فاصله تا اماکن مهم
فرودگاه یزد
:
(10.1 کیلومتر) 15 دقیقه با ماشین
ایستگاه راه آهن یزد
:
(6 کیلومتر) 9 دقیقه با ماشین
مجموعه امیر چخماق یزد
:
(0.7 کیلومتر) 1 دقیقه با ماشین
آتشکده یزد
:
(2.6 کیلومتر) 4 دقیقه با ماشین
باغ دولت آباد یزد
:
(1.7 کیلومتر) 3 دقیقه با ماشین
مسجد جامع یزد
:
(1.4 کیلومتر) 2 دقیقه با ماشین
میبد
:
(55.2 کیلومتر) 48 دقیقه با ماشین
بافق
:
(116.7 کیلومتر) 86 دقیقه با ماشین

نظرات کاربران راجع به این هتل
ثبت نظر
500 کاراکتر باقیمانده

تمیزی و پاکیزگی: 3
خدمات و سرویس دهی: 3
موقعیت مکانی: 3
برخورد کارکنان: 3
ارزش خرید (قیمت): 3