سنتی رز

یزد . میدان شهید بهشتی . ابتدای خیابان امام
هزینه برای هر شب اقامت

1,950,000 تومان


توضیحات هتل

هتل سنتی رز یزد از جمله هتل های سه ستاره این شهر می باشد که مانند اکثر هتل های این شهر دارای بافت سنتی و تاریخی بوده و دارای یک طبقه و 11 اتاق می باشد. هتل رز یزد در سال 1383 افتتاح شد و به دلیل قرارگیری در بافت تاریخی شهر دسترسی آسانی به جاذبه های دیدنی دارد. اتاق ها دورتا دور حیاط قرار دارند و دارای پنجره های رنگی و قاب های چوبی می باشند که نمونه ای از معماری اصیل و زیبای ایرانی بوده و همچنین برای آرامش بیشتر میهمانان سقف حیاط پوشیده شده است. حیاط با صفا و دنج با حوض بزرگی در وسط آن و رستوران با سرو انواع غذاهای سنتی و ایرانی در خدمت میهمانان بوده و فاصله ی اندکی تا مجموعه امیر چخماق، مسجد جامع، آتشکده زرتشتیان، آب انبار چهارباد گیره، حمام خان و بازار مسگرها دارد. این هتل فاقد پارکینگ بوده و فاصله کمی تا فرودگاه و راه آهن شهر یزد دارد.


قوانین و مقررات حضور در این هتل
قوانین ورود و خروج
مسافرین گرامی می توانند بعد از ساعت 14:00 اتاق خود را تحویل گیرندو قبل از ساعت 12:00 اقامتگاه خود را تحویل دهند
قوانین خردسال
هزینه اقامت کودکان خردسال تا سن 0 سال رایگان محاسبه خواهد شد .
هزینه اقامت کودکان خردسال تا سن 0 سال نیم بها محاسبه خواهد شد .
قوانین کنسل کردن
قوانین کنسلی هتل ها بسته به شرایط و زمان لغو رزرو، متفاوت است. به همین دلیل شرایط و مبلغ جریمه در زمان کنسلی اعلام و از مبلغ واریزی کسر خواهد شد. مابقی مبلغ به حساب مسافر واریز خواهد گشت.

انتخاب اتاق

شما می‌توانید تاریخ ورود و خروج خود را با استفاده از تقویم زیر تعیین و سپس با مشخص کردن تعداد نفرات در صورت در دسترس بودن اقامتگاه در تاریخ انتخابی، درخواست رزرو دهید


امکانات هتل

موقعیت مکانی روی نقشه
فاصله تا اماکن مهم
فرودگاه یزد
:
(9.7 کیلومتر) 15 دقیقه با ماشین
ایستگاه راه آهن یزد
:
(5.1 کیلومتر) 8 دقیقه با ماشین
مجموعه امیر چخماق یزد
:
(1.1 کیلومتر) 2 دقیقه با ماشین
آتشکده یزد
:
(1.7 کیلومتر) 3 دقیقه با ماشین
باغ دولت آباد یزد
:
(2.2 کیلومتر) 3 دقیقه با ماشین
مسجد جامع یزد
:
(1.9 کیلومتر) 3 دقیقه با ماشین
میبد
:
(56.2 کیلومتر) 49 دقیقه با ماشین
بافق
:
(117.1 کیلومتر) 87 دقیقه با ماشین

نظرات کاربران راجع به این هتل
ثبت نظر
500 کاراکتر باقیمانده

تمیزی و پاکیزگی: 3
خدمات و سرویس دهی: 3
موقعیت مکانی: 3
برخورد کارکنان: 3
ارزش خرید (قیمت): 3