پارسیان آزادی

یاسوج . بلوار نماز . روبروی شهربازی یاسوج
هزینه برای هر شب اقامت

2,420,000 تومان


توضیحات هتل

هتل پارسیان آزادی یاسوج از جمله هتل های گروه هتلداری پارسیان می باشد که با 74 اتاق و سوئیت در سال 1376 مورد بهره برداری قرار گرفت و آخرین بازسازی آن در سال 1393 صورت پذیرفت. این هتل در بخش جنوبی شهر و بر فراز تپه ای مشرف به رودخانه بشار واقع شده است. معماری و طراحی چشمگیر هتل در تمامی بخش ها از جمله لابی، اتاق ها، رستوران و فضای سبز بیرونی به چشم می خورد و نوید اقامتی دلپذیر را به مهمانان عزیز می دهد. رستوران بزرگ دنا با گنجایش 150 نفر با انواع غذاهای ایرانی، کافی شاپ در طبقه همکف و کافه سنتی که در محوطه بیرونی هتل از جمله امکانات پذیرایی هتل بوده و پارک کودک در محوطه بیرونی هتل پارسيان آزادی ياسوج هم اوقات شادی را برای کودکان شما فراهم می کند.سالن کنفرانس و اجتماعات، خدمات خشکشویی و تاکسی سرویس از دیگر امکانات جانبی این هتل زیبا و مجلل می باشند.


قوانین و مقررات حضور در این هتل
قوانین ورود و خروج
مسافرین گرامی می توانند بعد از ساعت 14:00 اتاق خود را تحویل گیرندو قبل از ساعت 12:00 اقامتگاه خود را تحویل دهند
قوانین خردسال
هزینه اقامت کودکان خردسال تا سن 7 سال رایگان محاسبه خواهد شد .
هزینه اقامت کودکان خردسال تا سن 0 سال نیم بها محاسبه خواهد شد .
قوانین کنسل کردن
قوانین کنسلی هتل ها بسته به شرایط و زمان لغو رزرو، متفاوت است. به همین دلیل شرایط و مبلغ جریمه در زمان کنسلی اعلام و از مبلغ واریزی کسر خواهد شد. مابقی مبلغ به حساب مسافر واریز خواهد گشت.

انتخاب اتاق

شما می‌توانید تاریخ ورود و خروج خود را با استفاده از تقویم زیر تعیین و سپس با مشخص کردن تعداد نفرات در صورت در دسترس بودن اقامتگاه در تاریخ انتخابی، درخواست رزرو دهید


امکانات هتل
اینترنت
حمام
سرویس بهداشتی فرنگی
تلویزیون
پارکینگ
کولر گازی
یخچال
اینترنت در لابی
آسانسور
کافی شاپ
نماز خانه
لابی
فضای سبز
سالن کنفرانس
سالن اجتماعات
رستوران
خشکشویی

موقعیت مکانی روی نقشه
فاصله تا اماکن مهم
فرودگاه یاسوج
:
(11.8 کیلومتر) 11 دقیقه با ماشین
تنگ مهریان یاسوج
:
(9.4 کیلومتر) 9 دقیقه با ماشین
آبشار مارگون
:
(69.9 کیلومتر) 69 دقیقه با ماشین
پارک کوهستان یاسوج
:
(11.8 کیلومتر) 18 دقیقه با ماشین

نظرات کاربران راجع به این هتل
ثبت نظر
500 کاراکتر باقیمانده

تمیزی و پاکیزگی: 3
خدمات و سرویس دهی: 3
موقعیت مکانی: 3
برخورد کارکنان: 3
ارزش خرید (قیمت): 3