فردوس

قم -خیابان انقلاب -بین کوچه 19 و 21 -پلاک 555
هزینه برای هر شب اقامت

1,600,000 تومان


توضیحات هتل

هتل فردوس قم با 270 متر مربع زیر بنا بصورت هتل آپارتمان بنا شده و از 6 طبقه مشتمل بر 20 اتاق تشکیل شده است که در سال 1383 شروع به فعالیت نمود و در سال 1393 آخرین بازسازی ها در آن انجام شده است. سوئیت های این مجموعه دارای امکاناتی مانند سالن و آشپزخانه، اتاق خواب جدا، حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی بوده و از نظر موقعیت مکانی به بزرگراه ها، ترمینال مسافربری، ایستگاه راه آهن، مراکز تجاری و گردشگری همچون بازار بزرگ قم، مسجد جامع، مسجد مقدس جمکران و بیت حضرت امام دسترسی مناسبی دارد. پارکینگ این مجموعه در طبقه تحتحانی قرار داشته و با آسانسور به لابی راه دارد. تالار فردوس با امکانات و زیبایی منحصر به فرد آماده پذیرایی از مراسم عقد و ازدواج بوده و همچنین رستوران هتل با انواع غذاها آماده خدمت رسانی به میهمانان می باشد.


قوانین و مقررات حضور در این هتل
قوانین ورود و خروج
مسافرین گرامی می توانند بعد از ساعت 14:00 اتاق خود را تحویل گیرندو قبل از ساعت 12:00 اقامتگاه خود را تحویل دهند
قوانین خردسال
هزینه اقامت کودکان خردسال تا سن 2 سال رایگان محاسبه خواهد شد .
هزینه اقامت کودکان خردسال تا سن 0 سال نیم بها محاسبه خواهد شد .
قوانین کنسل کردن
قوانین کنسلی هتل ها بسته به شرایط و زمان لغو رزرو، متفاوت است. به همین دلیل شرایط و مبلغ جریمه در زمان کنسلی اعلام و از مبلغ واریزی کسر خواهد شد. مابقی مبلغ به حساب مسافر واریز خواهد گشت.

انتخاب اتاق

شما می‌توانید تاریخ ورود و خروج خود را با استفاده از تقویم زیر تعیین و سپس با مشخص کردن تعداد نفرات در صورت در دسترس بودن اقامتگاه در تاریخ انتخابی، درخواست رزرو دهید


امکانات هتل
حمام
سرویس بهداشتی فرنگی
تلویزیون
کولر گازی
یخچال
اینترنت در لابی
آسانسور
لوازم آشپزی
نماز خانه
لابی
رستوران
خشکشویی
تاکسی سرویس
سرویس ایرانی

موقعیت مکانی روی نقشه
فاصله تا اماکن مهم
ترمینال قم
:
(7.7 کیلومتر) 9 دقیقه با ماشین
حرم مطهر حضرت معصومه
:
(0.8 کیلومتر) 2 دقیقه با ماشین
خانه تاریخی امام خمینی
:
(2.3 کیلومتر) 3 دقیقه با ماشین
مسجد جمکران
:
(10.1 کیلومتر) 11 دقیقه با ماشین
آبشار باغچه نبات فردو
:
(56.2 کیلومتر) 60 دقیقه با ماشین

نظرات کاربران راجع به این هتل
ثبت نظر
500 کاراکتر باقیمانده

تمیزی و پاکیزگی: 3
خدمات و سرویس دهی: 3
موقعیت مکانی: 3
برخورد کارکنان: 3
ارزش خرید (قیمت): 3