جمیل

قم – 45 متری عمار یاسر- نبش کوچه 4 – روبروی بیت النور
هزینه برای هر شب اقامت

300,000 تومان


توضیحات هتل

هتل جمیل قم با 7 طبقه و 28 واحد اقامتی در سال 1395 افتتاح شده و در فاصله 10 دقیقه پیاده تا حرم مطهر حضرت معصومه قرار گرفته است. معماری باشکوه و مدرن هتل جمیل با لابی وسیع و چشمگیر و تجهیزاتی لوکس از همان بدو ورود نوید اقامتی لذت بخش را به مسافران می دهد. اتاق های این هتل سه ستاره دارای تمامی امکانات رفاهی بوده و با طراحی داخلی یکپارچه و یکدست با استفاده از رنگ های آرامش بخش اقامتی به یاد ماندنی برای مسافران رقم می زند. هتل جمیل از نظر مکانی با واقع شدن در خارج از محدوده ترافیک و فاصله نزدیک به حرم به مسافران هم امکان استفاده از خودروی شخصی را می هد و هم در کمترین فاصله ممکن به حرم قرار گرفته است. رستوران در فضای باز و محیطی زیبا، کافی شاپ بام یا روف گاردن مشرف به شهر، ترانسفر فرودگاهی، صندوق امانات، فروشگاه سوغات و صنایع دستی، ترانسفر فرودگاهی و راه آهن، سرویس رفت و برگشت به حرم، خشکشویی، تاکسی سرویس و پارکینگ از دیگر خدمات و امکانات هتل جمیل قم می باشد.


قوانین و مقررات حضور در این هتل
قوانین ورود و خروج
مسافرین گرامی می توانند بعد از ساعت 14:00 اتاق خود را تحویل گیرندو قبل از ساعت 12:00 اقامتگاه خود را تحویل دهند
قوانین خردسال
هزینه اقامت کودکان خردسال تا سن 0 سال رایگان محاسبه خواهد شد .
هزینه اقامت کودکان خردسال تا سن 0 سال نیم بها محاسبه خواهد شد .
قوانین کنسل کردن
قوانین کنسلی هتل ها بسته به شرایط و زمان لغو رزرو، متفاوت است. به همین دلیل شرایط و مبلغ جریمه در زمان کنسلی اعلام و از مبلغ واریزی کسر خواهد شد. مابقی مبلغ به حساب مسافر واریز خواهد گشت.

انتخاب اتاق

شما می‌توانید تاریخ ورود و خروج خود را با استفاده از تقویم زیر تعیین و سپس با مشخص کردن تعداد نفرات در صورت در دسترس بودن اقامتگاه در تاریخ انتخابی، درخواست رزرو دهید


امکانات هتل

موقعیت مکانی روی نقشه
فاصله تا اماکن مهم
ترمینال قم
:
(10.3 کیلومتر) 9 دقیقه با ماشین
حرم مطهر حضرت معصومه
:
(0.8 کیلومتر) 1 دقیقه با ماشین
خانه تاریخی امام خمینی
:
(1 کیلومتر) 1 دقیقه با ماشین
مسجد جمکران
:
(8.8 کیلومتر) 8 دقیقه با ماشین
آبشار باغچه نبات فردو
:
(55.8 کیلومتر) 58 دقیقه با ماشین

نظرات کاربران راجع به این هتل
ثبت نظر
500 کاراکتر باقیمانده

تمیزی و پاکیزگی: 3
خدمات و سرویس دهی: 3
موقعیت مکانی: 3
برخورد کارکنان: 3
ارزش خرید (قیمت): 3