پردیس

گیلان.رشت.بلوار امام
هزینه برای هر شب اقامت

325,000 تومان


توضیحات هتل

هتل پردیس رشت از قدیمی ترین هتل های ایران و در انتهای خیابان امام خمینی نبش بلوار منظریه واقع شده است. این هتل در سال 1364 تاسیس شده که در سال 1393 مورد بازسازی قرار گرفته و دارای 50 واحد اقامتی با بهترین امکانات رفاهی بوده که برخی از آن ها به خیابان منظریه مشرف می باشند. اتاق های این هتل با وجود دو ستاره بودن کیفیت بسیار مطلوبی داشته و حس راحتی را به مهمانان ارائه می دهد. در طبقه همکف، رستوران هتل با انواع غذاهای ایرانی و محلی قرار دارد. روبروی هتل پردیس رستوران معروف محرم به عنوان یکی از مشهورترین رستوران های رشت قرار دارد و دسترسی بسیار آسانی دارد. هتل پردیس با امکانات و قیمتی مناسب هتلی مقرون به صرفه و اقتصادی جهت اقامت در شهر رشت به شمار می آید. دسترسی به اتوبان رشت - تهران و همچنین مراکز تجاری و رستوران های خیابان منظریه و با توجه به مجاورت با خطوط اتوبوس های تندرو دسترسی به اقصی نقاط شهر از هتل پردیس به راحتی امکان پذیر می باشد.


قوانین و مقررات حضور در این هتل
قوانین ورود و خروج
مسافرین گرامی می توانند بعد از ساعت 14:00 اتاق خود را تحویل گیرندو قبل از ساعت 12:00 اقامتگاه خود را تحویل دهند
قوانین خردسال
هزینه اقامت کودکان خردسال تا سن 0 سال رایگان محاسبه خواهد شد .
هزینه اقامت کودکان خردسال تا سن 0 سال نیم بها محاسبه خواهد شد .
قوانین کنسل کردن
قوانین کنسلی هتل ها بسته به شرایط و زمان لغو رزرو، متفاوت است. به همین دلیل شرایط و مبلغ جریمه در زمان کنسلی اعلام و از مبلغ واریزی کسر خواهد شد. مابقی مبلغ به حساب مسافر واریز خواهد گشت.

انتخاب اتاق

شما می‌توانید تاریخ ورود و خروج خود را با استفاده از تقویم زیر تعیین و سپس با مشخص کردن تعداد نفرات در صورت در دسترس بودن اقامتگاه در تاریخ انتخابی، درخواست رزرو دهید


امکانات هتل

موقعیت مکانی روی نقشه
فاصله تا اماکن مهم
ترمینال رشت
:
(3.3 کیلومتر) 3 دقیقه با ماشین
فرودگاه رشت
:
(10.2 کیلومتر) 11 دقیقه با ماشین
منطقه آزاد بندر انزلی
:
(32.4 کیلومتر) 31 دقیقه با ماشین
میدان شهردای رشت
:
(3.9 کیلومتر) 6 دقیقه با ماشین
عمارت کلاه فرنگی رشت
:
(2.3 کیلومتر) 4 دقیقه با ماشین
خانه موزه میرزا کوچک خان جنگلی‌‌
:
(3.7 کیلومتر) 5 دقیقه با ماشین

نظرات کاربران راجع به این هتل
ثبت نظر
500 کاراکتر باقیمانده

تمیزی و پاکیزگی: 3
خدمات و سرویس دهی: 3
موقعیت مکانی: 3
برخورد کارکنان: 3
ارزش خرید (قیمت): 3